Kompresor, klimatizace NISSENS 890329
Nejlevnější nabídky (1)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v Auto Moto Přikryl s.r.o.
Rozhodně nedoporučuji tento výrobek nakupovat u Automotoprikryl!
Sáhněte raději po značce Hella. Pokud ovšem budete chtít ušetřit a nakoupit výrobek zn. Nissens.
Zakoupili jsme (mimo jiných produktů) u tohoto prodejce kompresor zn. Nissens za cca 7,5 tis. Kč vč. DPH. Okamžitě po výměně se při jízdě ve vozu objevil problém s vadou daného kompresoru, která byla doprovázena vysokou hlučností při přidání plynu. Odborný servis značky BMW závadu diagnostikoval a zároveň důkladnou prohlídkou vyloučil jakékoliv jiné vlivy, které by tuto mohly způsobovat. Nezávislě na sobě to potvrdili 2 mechanici. Kontaktovali jsme prodejce s návrhem kompromisního řešení, kdy si poneseme nemalé náklady za práci a diagnostiku závady (celkově téměř 10 tis. Kč) sami, ale budeme požadovat nový bezvadný díl a náklady s výměnou vadného dílu spojené. Tyto byly poměrně nízké (2 hod, práce po 400 Kč a 200 Kč manipulační poplatek = 1 tis. Kč) Návrh obsahoval nabídku kontaktu se servisem a taktéž předvedení vozu ve kterém byl jimi dodaný vadný díl nainstalován. Vedení prodejce po delší odmlce způsobené údajnými dovolenými telefonicky nabídl vrácení peněz za díl, s tím že odmítl jakékoliv proplácení nákladů s jeho demontáží spojených na které máme ze zákona nárok. Navrhli jsme i když budeme na tomto tratní opět výměnu za nový bezvadný díl jiné značky (původní značka nebyla již skladem), s tím že by jsme si náklady na výměnu nesli sami. Další již emailový kontakt s vedením prodejce byl doprovázen dotazy na daný vůz na které jsme do posledního detailu odpověděli. Prodejce ovšem zcela otočil a pohřbil původní dohodu se slovy, že přece nevyhodí těch 7 tis. Kč, když mu díl dodavatel nevezme nazpět a nebude se před ním ztrapňovat. Argumentovali přitom tvrzením, že jsme objednali nesprávný díl pro náš vůz. Celek byl ze strany prodejce podložen pouze filtrací v jejich e-shopu podle značky vozu, s tím že kód dílu BMW není relevantní a mohl se změnit. Toto tvrzení bylo vyvráceno již v argumentační rovině a celek potvrzen hned několika na sobě nezávislými autorizovanými servisy BMW, které potvrdily, že námi objednaný díl je nejen správný, ale rovněž jeho číslování nebylo změněno. Přesto prodejce nově vyžaduje dodávku dílu k řádné reklamaci s čímž nyní musíme i přes původní dohodu souhlasit. Díl tedy bude z vozu demontován a uplatněny náklady na zjištění závady (odbornou diagnostiku vadného dílu), jeho demontáž i opětovnou montáž nového a cestovné do odborného servisu. V případě zamítnutí reklamace budeme nuceni zvážit další kroky s přizváním znalce a uplatnít nároky soudní cestou. Jako kupující spatřuji v jednostranné změně přinejmenším neférové jednání a zejména budeme nuceni do vozu nainstalovat zřejmě opět původní díl, nebo vůz odstavit.
Závěr: Pokud si přejete nakoupit od e-shopu, kde bude v případě dodávky vadného zboží někdo řešit vaše problémy rychle a bez zbytečného odkladu, tak raději nakupte jinde. V síti e-shopů napojených na tohoto dodavatele naleznete zcela jistě kvalitnější e-shopy, které budou k zákazníkům přistupovat jiným a férovějším přístupem. Rozdíl při srovnání na Heurece je většinou pár desítek (max. stovek) korun. Za nás mohu říct, že zde zcela určitě po této zkušenosti již nikdy nenakoupíme.
Pozn.: Jestli navíc budete nakupovat nikoliv jako spotřebitel, ale na IČ jako podnikatel, tak prosím bertě na vědomí, že představa prodejce o přiměřené lhůtě řešení reklamace je 90 dní.
Parametry produktu
Popis produktu
- Číslo výrobku: 890329
- Zjednodušené číslo výrobku: 890329
OEM čísla (originální čísla automobilky):
BMW 64509121762
BMW 64529185146
BMW 64529195971
BMW 9121762
BMW 9185146
BMW 9195971
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v Auto Moto Přikryl s.r.o.
Rozhodně nedoporučuji tento výrobek nakupovat u Automotoprikryl!
Sáhněte raději po značce Hella. Pokud ovšem budete chtít ušetřit a nakoupit výrobek zn. Nissens.
Zakoupili jsme (mimo jiných produktů) u tohoto prodejce kompresor zn. Nissens za cca 7,5 tis. Kč vč. DPH. Okamžitě po výměně se při jízdě ve vozu objevil problém s vadou daného kompresoru, která byla doprovázena vysokou hlučností při přidání plynu. Odborný servis značky BMW závadu diagnostikoval a zároveň důkladnou prohlídkou vyloučil jakékoliv jiné vlivy, které by tuto mohly způsobovat. Nezávislě na sobě to potvrdili 2 mechanici. Kontaktovali jsme prodejce s návrhem kompromisního řešení, kdy si poneseme nemalé náklady za práci a diagnostiku závady (celkově téměř 10 tis. Kč) sami, ale budeme požadovat nový bezvadný díl a náklady s výměnou vadného dílu spojené. Tyto byly poměrně nízké (2 hod, práce po 400 Kč a 200 Kč manipulační poplatek = 1 tis. Kč) Návrh obsahoval nabídku kontaktu se servisem a taktéž předvedení vozu ve kterém byl jimi dodaný vadný díl nainstalován. Vedení prodejce po delší odmlce způsobené údajnými dovolenými telefonicky nabídl vrácení peněz za díl, s tím že odmítl jakékoliv proplácení nákladů s jeho demontáží spojených na které máme ze zákona nárok. Navrhli jsme i když budeme na tomto tratní opět výměnu za nový bezvadný díl jiné značky (původní značka nebyla již skladem), s tím že by jsme si náklady na výměnu nesli sami. Další již emailový kontakt s vedením prodejce byl doprovázen dotazy na daný vůz na které jsme do posledního detailu odpověděli. Prodejce ovšem zcela otočil a pohřbil původní dohodu se slovy, že přece nevyhodí těch 7 tis. Kč, když mu díl dodavatel nevezme nazpět a nebude se před ním ztrapňovat. Argumentovali přitom tvrzením, že jsme objednali nesprávný díl pro náš vůz. Celek byl ze strany prodejce podložen pouze filtrací v jejich e-shopu podle značky vozu, s tím že kód dílu BMW není relevantní a mohl se změnit. Toto tvrzení bylo vyvráceno již v argumentační rovině a celek potvrzen hned několika na sobě nezávislými autorizovanými servisy BMW, které potvrdily, že námi objednaný díl je nejen správný, ale rovněž jeho číslování nebylo změněno. Přesto prodejce nově vyžaduje dodávku dílu k řádné reklamaci s čímž nyní musíme i přes původní dohodu souhlasit. Díl tedy bude z vozu demontován a uplatněny náklady na zjištění závady (odbornou diagnostiku vadného dílu), jeho demontáž i opětovnou montáž nového a cestovné do odborného servisu. V případě zamítnutí reklamace budeme nuceni zvážit další kroky s přizváním znalce a uplatnít nároky soudní cestou. Jako kupující spatřuji v jednostranné změně přinejmenším neférové jednání a zejména budeme nuceni do vozu nainstalovat zřejmě opět původní díl, nebo vůz odstavit.
Závěr: Pokud si přejete nakoupit od e-shopu, kde bude v případě dodávky vadného zboží někdo řešit vaše problémy rychle a bez zbytečného odkladu, tak raději nakupte jinde. V síti e-shopů napojených na tohoto dodavatele naleznete zcela jistě kvalitnější e-shopy, které budou k zákazníkům přistupovat jiným a férovějším přístupem. Rozdíl při srovnání na Heurece je většinou pár desítek (max. stovek) korun. Za nás mohu říct, že zde zcela určitě po této zkušenosti již nikdy nenakoupíme.
Pozn.: Jestli navíc budete nakupovat nikoliv jako spotřebitel, ale na IČ jako podnikatel, tak prosím bertě na vědomí, že představa prodejce o přiměřené lhůtě řešení reklamace je 90 dní.